Cat slabesti cu Super Slim?

Super Slim sunt pastile de slabit foarte populare printre persoanele obisnuite cu dietele de slabire. Practic ele actioneaza prin accelerarea metabolismului ( conform producatorilor). Desi in presa au aparut multe articole legate de aceste pastile de slabit, cum ca ar contine substante interzise, cei care le comercilalizeaza sustin ca toate zvonurile sunt " antireclama", iar pastilele Super Slim sunt 100 % naturale.Citeste mai departe sa afli cat slabesti cu Super Slim.
Cat slabesti cu Super Slim?
Producatorii nu mentioneaza , dar cei care le-au consumat spun ca au slabit in jur de 5 kg pe luna, asta fara sport si fara dieta.
Daca ai slabit si tu cu Super Slim scrie-ne si noua in forum Super Slim. Ne inereseaza cat ai slabit si in cat timp.

Un comentariu:

  1. sincer am slabit cu S...R S..M de la 129 kg,la 103 kg in 8 LUNI,binenteles cu atentionare la ceea ce mincati,trebuie sa faceti si miscare, sa mergeti la o sala de fitnes,alergare.EFECTE ADVERSE NU AM AVUN SUB NICI O FORMA, doar transpiram mai mult ca de obicei,de la accelerarea metabolismului,daca esti sanatos.sincer mi-am facut analizele medicale in 2 locatii si mi-au iesit BETON.

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog "Cat Slabesti"