Cat slabesti cu Obecon?

Obecon sunt pastile de slabit naturale care, conform producatorilor, sunt mai usor tolerate de organism in comparatie cu alte produse de slabit.
Cat slabesti cu Obecon?
Producatorii nu mentioneaza , dar conform celor care l-au luat la recomandarea medicului endocrinolog ( se pare ca este recomandat cand te ingrasi din cauza dereglarii glandei tiroide) poti slabi in jur de 3 kg pe luna.
Pentru a avea acest rezultat trebuie sa faci exercitii fizice si sa ai o dieta hipocalorica (saraca in calorii).
Te asteptam cu comentarii.

4 comentarii:

  1. Eu nu prea inteleg... ei care s-au ingrasat din alta cauza decat dereglarea glandei tiroide nu ar trebui sa ia Obecon?

    RăspundețiȘtergere
  2. Obecon, contine si Schinduf care da rezultate foarte bune atunci cand ingrasarea s-a datorat tulburarilor glandei tiroide.
    Prin urmare este bun pentru toata lumea dar mai ales pt cei ce au probleme cu tiroida...

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am tiroida ,dar doar 3 kg pe luna atat de putin!tot nu inteleg daca stie cineva sami spuna...daca iau alte pastile de slabit nu au efect ca am aceasta problema tsh mare!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu acuma am inceput ratamentul cu obecon, medicul meu mia spus ca nici nu e voie mai mult de 3 kg/luna deoarece se poate da peste cap organismul si sa ii faci mult mai rau.daca stai si calculezi 2 kg pe luna vin 24kg/an si ii foarte ok. sper sa dea rezultate

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog "Cat Slabesti"