Cat slabesti cu 7D Slim?


Noile pastile de slabit 7D Slim promit rezultate vizibile inca din primele 7 zile de utilizare (denumirea acestor suplimente de slabit pare a fi un derivat de la 7 Days Slim).

Cum slabesti cu 7D Slim?

Conform prezentarii oficiale a acestui supliment de slabit, "cu ajutorul 7D Slim veti controla cele mai importante mecanisme ce determina greutatea corporala: apetitul excesiv si asimilatia".

Cu 7DSlim obtii urmatoarele rezultate:

Asa cum se mentioneaza in proispect...
  • cu 7D Slim slabesti rapid inca din prima saptamana (am spus si mai sus)
  • 7D Slim reduce pofta de mancare si te ajuta sa mananci mai putin si sa slabesti, fara sa suferi de foame
  • contribuie la eliminarea celulitei
  • cu 7D Slim ai mai multa energie, chiar daca mananci mai putin
  • 7D Slim da rezultate atat la femei cat si la barbati
  • contribuie la dislocarea grasimilor acumulate pe abdomen, solduri, picioare si fese
  • scade nivelul colesterolului
  • 7D Slim garanteaza o rata de succes de 100 % chiar si in cazuri grave de obezitateti 

Cat slabesti cu 7D Slim in 30 zile

7D Slim promite sa slabesti pana la 10 kg in 30 zile.

FORUM: Ai folosit 7D Slim?

Daca ai folosit noile pastile de slabit 7D Slim, te invitam sa ni te alaturi pe forum cu pareri si comentarii si sa ne ajuti sa aflam (pe viu) cat slabesti cu 7D Slim

21 de comentarii:

  1. folosesc 7 D SLIM de o saptamana si inloc sa imi pierd pofta de mancare am mai mare pofta ma puteti ajuta

    RăspundețiȘtergere
  2. la fel si eu ,minciuni cu slabitul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am luat dar nici un rezultat in plus aveam o pofta de mancare necontrolata cum nu am avut vreodata,stiti careva cum fac si eu reclamatii sa-mi iau banii inapoi?

      Ștergere
  3. minciuni ca slabesti,bani aruncati in vant

    RăspundețiȘtergere
  4. adevarat!si eu le-am folosit si nu am slabit!

    RăspundețiȘtergere
  5. la mine azi e prima zi...sa vedem ce o iesi...am mari emotii cu pastilele astea..mai ales ca e prima data cand iau asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu le-am folosit, dar parca m-am ingrasat mai mult dupa ce le-am luat, nu merita sa va aruncati banii cum am facut si eu !

    RăspundețiȘtergere
  7. buna,astazi am comandat si eu,si acum am vazut comantariile,va rog sa-mi ziceti ca nu e adevarat ce scrieti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am dat jos macar un kg si le iau de 10 zile.bani aruncati pe vorbe.........

      Ștergere
  8. este o minciuna ,nu se poate slabi cu asa ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce prosti suntem am fost cobaii lor au testat pastilele pe noi

      Ștergere
  9. si eu iau de 2 saptamini si nimic

    RăspundețiȘtergere
  10. buna eu iau doar de 2 zile pastilele si simt ca asi fac antradevar efectul....dar sa stiti ,dac vreti antradevar sa slabiti mai repede trebuie sa nu stati doar pe baza medicamentelor iar voi sa nu faceti nici un efort,mancati mai putin si fara grasime.eu de exemplu mananc an fiecare zi iaurturi,fructe si carne fiarta sau la gratar .ancercati asa si poate are efect si an cazul vostru..si sa nu uitam sa facem an fiecare zi putina miscare ajuta si asta.succes!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. folosesc pasilele de 2 luni rezultatele sunt ZERO !!!
    Adica exact 0.

    RăspundețiȘtergere
  12. anonim ,am luat si eu ,,,dar se ve4de ceva rezultate
    mai mici cei drept dar eficient,.circa 2kg in 2 saptamani,

    RăspundețiȘtergere
  13. buna si eu iau de doua zile dar voi ma descurajati total si totusi dk sau folosit de noi nu se vor imbogatii ,pt ca cea mai buna reclama e din gura in gura ,nimeni nu va mai recomanda pastilele lor nimanui deci nu va dura prea mult ..totusi sa speram ca va fi ok

    RăspundețiȘtergere
  14. buna..as dori sa-mi comand si eu aceste pastile dar ..dupa ce am vazut comentariile voastre m-am descurajat.ce credeti ar trebui sa mi le comand?astept un raspuns ..

    RăspundețiȘtergere
  15. dar nu credeti k in loc sa comentati aiurea pe forum, mai bine v-ati apuca sa tineti si putina cura?eu de exemplu am slabit cu 7 d slim 8 kg in 2 sapatamani si ink mai slabesc...asa k nu mai descurajati oamenii aiurea si apucati-va de treaba!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am comandat si eu acum si am vazut si comentariile voastre si mai ca imi vine sa plang cand spuneti ca nu sunt bune deloc:((

    RăspundețiȘtergere
  17. niste excroci.Am luat trei cutii si am mai pus 3 kg

    RăspundețiȘtergere
  18. din nefericire am citit comentariile prea tarziu
    cred ca e o escrocherie din moment ce imi prezinta alimentele "strict" interzise (rosii, grau) dupa care imi recomanda retete cu gris, faina, rosii
    cum se pot returna "produsele"?

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog "Cat Slabesti"