Cat slabesti cu Xtreme Slim?


Noile picaturi de slabit Xtreme Slim (extrem slim) sunt prezentate ca eficiente in detoxifiere, eliminarea retentiei de lichide, accelerator metabolic, inhibitor al poftei de mancare.

Cum slabesti cu Xtreme Slim?

Momentan nu pot intelege mecanismul de slabire cu Xtremne Slim pentru ca nu am gasit compozitia acestor picaturi de slabit; Imediat ce voi afla, am sa fac un update legat de modul in care actioneaza ingredientele din compozitia picaturilor de slabit Xtreme Slim in procesul de slabire

Cat slabesti cu Xtreme Slim?

In prezentarea produsului nu se face o "promisiune" cu numarul de kg pe care poti sa le slabesti cu Xtreme Slim.
Totusi, in prezentarea video a produsului sunt intervievate persoane care au slabit intre 2 si 4 kg pe saptamana.
Presupunand ca Xtreme Slim produce o eliminare rapida a excesului de apa din  organism, o persoana ce are o puternica retentie de lichide ar putea inregistra un astfel de rezultat de slabire. Daca nu ai retentie de apa este foarte putin probabil sa scazi 4 kg pe saptamana doar eliminand excesul de grasime.

Forum: Ai folosit Xtreme Slim?

Te asteptam pe forum cu pareri si comentarii despre aceste picaturi de slabit si te invitam sa ne ajuti sa aflam, "pe viu", cat slabesti cu Xtreme Slim.


23 de comentarii:

  1. cred ca este o mare minciuna- cum sa slabesti cu niste picaturi, daca in continuare mananci la fel si nu faci miscare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca suplimentele de slabit te AJUTA si nu te SLABESC.
      Eu am luat anul trecut suplimentele de detoxifiere si slabire de la www.hyperslim.ro si am slabit 16 kg in doua luni (dupa nastere)
      Acum am vreo 3 kg in plus si ma gandesc sa incerc ori Xtreme Slim ori www.alcachofaoriginal.ro pentru ca sunt in forma lichida si, prin urmare, mai usor de administrat.

      Ștergere
  2. mai mincinosilor mai terminati cu tampenia asta de picaturi,oameni buni nu cumparati asa ceva...........

    RăspundețiȘtergere
  3. mancati fara paine,pana in orele 18,beti 2 litri de apa cu lamaie si faceti putin sport,slabiti garantat 2kg pe sapt.sanatos si ieftin.eu am reusit si fara pastile.

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e, fetelor, eu am luat6 zile, n-am slabit nici un gram si daca am cerut banii inapoi, asa cum au promis, m-au trimis la plimbare; hoti la drumul mare, NU VA LASATI PACALITI SI VOI! Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana
      Iti recomand sa incerci alcachofa de la www.alcachofaoriginal.ro
      Am luat si eu si sotul meu; eu am slabit 9 kg si sotul meu doar un kg si a restituit sticlutele goale si si-a primit banii inapoi (fara costul de transport, desigur.. ca sunt trimise prin curier si nu vad cum ar putrea fi restituiti acei bani).

      Ștergere
  5. nu ajuta de loc, e pacaleala!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. e clar ca-i pacaleala pe fata. Cum sa slabesti cu niste picaturi ? si fara sport? hai ca-i culmea. Am mai luat eu tot ceva asemanator : picaturi. facea roxana ,,mama natura'' reclama la ele .. Niciun rezultat dragi mei .

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-am luat si eu xtreme slim si am slabit 8 kg in 3 saptamani, dar am tinut si regim. si-a luat si sora mea si ea nu a slabit decat 3 kg in 3 saptamani, dar nu a tinut regim deloc, ci doar n-a mai mancat seara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da?!! Mistooo!
      Cred ca o sa-mi iau si eu...
      Cum ziceam si mai sus, eu am slabit anul trecut, 16 kg in 2 luni cu suplimentele de detoxifiere si slabire de la www.hyperslim.ro
      Acum am doar 3 kg de slabit si as incerca ori xtreme slim ori alcachofa acesta www.alcachofaoriginal.ro pentru ca sunt lichide si cred ca sunt mai simplu de administrat si nici nu mai e cazul sa bei ceai verde sau alte ceaiuri cand iei pastilele

      Ștergere
  8. Ninel actrita care face reclama la produs e operata peste tot si asta e motivul pt care arata asa bine, dar noi care nu ne permitem operatii costisitoare nu trebuie sa ne lasam pacalite de reclame... Trebuie sa avem putin mai multa grija la ce mancam, cat si cand. Eu pt balonare mananc iaurt si pt slabit ceai antiadipos. Evident nu slabim fara miscare cel putin 20 min plimbare rapida ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am cumparat si eu xtreme slim. Timp de 3 saptamani nu am mancat seara si nici nu am facut sport si am slabit 7 kg

    RăspundețiȘtergere
  10. miam cumparat si eu picaturile dar nu am slabit deloc si ma mai tinut si o cura pe linga picaturi,nu am mai mincat dulce sarat si piine

    RăspundețiȘtergere
  11. e o minciuna am luat o saptamina si nu am slabit nici un gram si am platit 63 euro in spania NU-I ADEVARAT CA SLABESTI

    RăspundețiȘtergere
  12. pot lua Xtreme Slim daca alaptez?sa nui cauzeze ceva copilului .va rog sami raspundeti si mie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ingredientele active din orice produs de slabit ajung in lapte si la bebelus. Pastilele de slabit, suplimentele, nu sunt recomandate in timpul alaptarii.
      Cel mai potrivit ar fi sa apelezi la un program de exercitii de slabit pentru acasa si la o dieta echilibrata.
      Cele mai eficiente astel de programe sunt:
      Cartea cu DVD lansata de Carmen Bruma (vedeta care a slabit mai bine de 30 kg si se mentine de peste 20 de ani), 3S - Sanatoasa, Supla, Satula ( www.cartea.de-slabit.info/ si programul online Jos Burtica in 12 Saptamai http://jos-burtica-in-12-saptamani.slabire-rapida-eficienta-sanatoasa.info/

      Ștergere
    2. Eu am folosit alcaciofa de laon dar nu este buna de nimica doar am dat banii afara pe geam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ștergere
  13. am folosit xtremeslim si a dat rezultate uimitoare!! 7 kg in 3 saptamani, eu zic ca e ceva!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. buna, va rog sa imi spuneti si mie mai exact cum se administreaza picaturiel xtreme slim.

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna poti sa imi spui si mie cum ai reusit sa dai jos 7 kg in 3 saptamani?...ca si eu tot de 3 saptamani le iau si nu vad rezultate. tii cumva vreo dieta pe langa picaturi?......oricum eu nu sunt deloc multumita de ele nu isi merita banii!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca sunt pe baza de amfetamine, e sg explicatie care imi vine in minte. De ce nu scrie nicaieri ce contin?

    RăspundețiȘtergere